بی آبی درروستاههای شمال سیستان بی داد می کند/قولهایی هر ساله مسوولین و نمایندگان برای حل مشکل می دهند. +تصاویرگویااز عدم حل مشکل

به گزارش پایگاه خبری هامون پرس هر ساله بار شروع فصل تابستان و دمای بالا ۵۰در سیستان علاوه بر طوفانهای چندین برابر حد مجاز که از میانه فصل بهار شروع می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد .

معضل جدی  دیگری بنام قطع یا افت فشار شدید آب شرب  در مناطق روستایی واقع در قسمت شمالی سیستان شهرستانهای  ( هیرمند ؛ نیمروزو هامون )می باشد.

که هر ساله مسوولین مربوطه  و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قول حل  بی آب را که امان مردم را بریده برای سال بعد می دهند.

ولی متاسفانه  باز باشروع فصل گرما  مردم با قطع آب مواجه هستند گویا با شروع فصل پاییز آنها فراموش می کنند که چه مشکلاتی را مردم سختکوش پشت سرگذاشته اند

علیرغم اینکه هرسال مقدار زیادی آب موجود در چاه نیمه تبخیر می شود و مردمی در روستاها هستند که نیاز به یک لیتر آب آشامیدنی دارند .

حال باعنوان نمود که می شد با تلاش جهادی همانند طرح عظیم  آبرسانی  به روستاههای سیستان که در چندین سال قبل اجرا شد که جلوی بسیاری از مهاجراتها را گرفت برای ماندگاری مردم و اینکه داشتن آب شرب حداقل نیاز دوباره اجرا شود

توضیحااینکه طرحهایی در حال اجرا است اما این طرحها مثل قرص مسکن موقتی است ” مثال روشن وصل لوله در حال اجرای نیمروز به زابل است ”

به امید روزی که در سیستان معضلی بنام نداشتن آب شرب نداشته باشیم

 

 

بی آبی

بی آبی (1)

بی آبی (2)

بی آبی (3)

بی آبی (4)

بی آبی (5)

بی آبی (6)

بی آبی (7)

بی آبی (8)

بی آبی (9)

بی آبی (10)

بی آبی (11)

بی آبی (12)

بی آبی (13)

بی آبی (14)

((تصاویر از ایسنا))
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!