مهندس هاشمی استاندار : باید بررسی صلاحیت ها به بهترین شکل صورت بگیرد تا شاهد حضور افکار مختلف و جریان های سیاسی و حزبی مختلف در انتخابات بوده و در این زمینه باید مسئولان سیاسی استانداری ها به بهترین شکل نقش آفرین باشند.

اخبار ویژه , خبر فوری تاریخ انتشار: 94/08/16 بدون نظر   5128 بازدید

اندازه فونت    
به گزارش  هامون پرس به نقل از  مهر، علی اوسط هاشمی روز شنبه در همایش فرمانداران ۹ استان کشور که به میزبانی چابهار در حال برگزاری است، اظهار داشت: انتصاب هفت فرماندار اهل سنت، دو فرماندار زن و انتخاب نخستین زن به عنوان معاون استاندار نشان از ایجاد فضای مناسب و بدور از نگاه قومیتی، مذهبی و جنسیتی میان اقشار مختلف مردم در سیستان و بلوچستان دارد.

وی افزود: باید بررسی صلاحیت ها به بهترین شکل صورت بگیرد تا شاهد حضور افکار مختلف و جریان های سیاسی و حزبی مختلف در انتخابات بوده و در این زمینه باید مسئولان سیاسی استانداری ها به بهترین شکل نقش آفرین باشند.

 وی افزود: باید بدانیم و این را سرلوحه کاری خود قرار بدهیم که اگر مجلس قوی داشته باشیم، بدون شک قوه مجریه و دولت نیز قوی خواهد شد و روز به روز از مشکلات مردم کاسته می شود، بدانید حزبی موفق خواهد شد که مردم محور باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان به تشریح نقش احزاب سیاسی در شکل گیری افکار عمومی پرداخت و گفت: اگر به دنبال توسعه در همه ابعاد هستیم باید زمینه حضور همه احزاب و افکار سیاسی را در سطح جامعه فراهم کنیم و به آن ها نقش بدهیم.

 وی افزود: نگاه همه فعالیت ها باید در راه خدمت بهتر به مردم باشد. مردم محور بودن شرط خدمت در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر تفکر و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب است و نباید به سبب جریان های حزبی نگاه تک بعدی داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران سیاسی و فرمانداران باید همواره حضور سیاسی خود در جامعه را ارزیابی کنند که آیا حضور مثبتی دارند یا خیر، حضور آنان باید برای مردم وزنه مثبت و نبودشان خلا در جامعه ایجاد کند، اگر این چنین نباشد در راه خدمت به مردم و حفظ کرامت انسانی موفق نبوده ایم.

هاشمی گفت: نگاهمان را در راستای نگاه اسلامی، انسانی، انسان محوری قرار دهیم، اگر به دنبال توسعه در ایران اسلامی هستیم باید کرامت انسانی در همه جهات به بهترین شکل حفظ شود.

وی با تاکید بر تعامل دولت با مردم، از فرمانداران خواست برای جلب اعتماد مردم و حضور حداکثری اقشار مختلف در انتخابات تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مهمترین دستاورد استان تعامل خوب دولتمردان و مردم است که این امر سبب شده امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان شکل گیرد.

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!