فرماندار ویژه زابل: امروز سیستان وبلوچستان در موقعیت بی نظیری قرار گرفته و استان استعداد هاست

اخبار سیستان و بلوچستان , گالری تصاویر تاریخ انتشار: 03/02/06 بدون نظر   26 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار ویژه زابل: امروز سیستان وبلوچستان در موقعیت بی نظیری قرار گرفته و استان استعداد هاست

#خبرهامون ، معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری،صنعتی،ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار،میلک،افغانستان و کشورهای همسایه است که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی #خبرهامون: علیرضا ملاشاهی در مراسم تجلیل از دانش آموزان و مربیان افتخارآفرین شهرستان زابل بیان کرد: مردمان دانشمند،هنرمند و عزتمند  استان که با غیرت و همت مثال زدنی توانستند  تمام مشکلات و موانع را  پشت سر بگذارند . بخش کوچکی از نتیجه اش همین کاپ‌ها و لوح‌ تقدیرهایی که در دستان شماست و دانش آموزانی که عمدتاً دهه هشتادی هستند در سال گذشته همکلاسی های شما و بچه های مدارس شما افتخاراتی در استان کسب کردند که باعث مباهات برای ما بود.

فرماندار ویژه زابل افزود: ۳٠ درصد قبولی در رشته های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به شهرستان زابل است و همین مقدار در دانشگاه فرهنگیان،  رشته های پیراپزشکی و رشته های تعهدی است و توسعه این استان و آینده آن در گرو همت و تلاش شما است.

ملاشاهی تصریح کرد: در چند سال آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید. آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید آن چیزی که سیستان و بلوچستان در مسیر آبادانی و توسعه، بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است .

وی تاکید کرد:  باید دست در دست هم پله های افتخار و مسیرهای آینده سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی،  بصیرت داشته باشیم و در این دام ها نیفتیم چون آن چه باعث سرخوردگی این استان می شود دقیقا این مطلب است که دشمن تلاش میکند تا در این منطقه سرمایه گذاری کند و به نتیجه برسد.

مقام عالی دولت درشهرستان افزود؛ امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری،صنعتی،ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار،  میلک،  افغانستان و کشورهای همسایه است که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.

فرماندار زابل ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید استان سیستان وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعداد های خاص و ویژه هستند کما اینکه آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کارکردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می دهد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!