شعیبی بخشدار مرکزی نیمروز/هفته وحدت نماد رفع اختلافات شیعه و سنی است

اخبار ایران وجهان , پیشنهاد سردبیر , خبر فوری تاریخ انتشار: 97/09/04 بدون نظر   4895 بازدید

اندازه فونت    

 خبرهامون :ید الله شعیبی بخشدار مرکزی شهرستان نیمروز اظهار داشت  فرقه‌گرایی را یکی از عواملی که وحدت را از بین می‌برد دانست و اظهار داشت: استکبار همواره در تلاش است که به فرقه‌گرایی و ایجاد تفرقه دامن بزند و اختلاف شیعه و سنی را افزایش دهد و تا زمانی که به هدف خود نرسد از پای نخواهد نشست و این وحدت مسلمانان قطعا این نقشه را بی‌نتیجه خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مشترکات باید مورد توجه باشد افزود: هفته وحدت نماد رفع اختلافات شیعه و سنی است.

شعیبی تصریح کرد: امروز مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید در جهت نشر تعالیم و مکتب اسلام، وحدت و برادری تلاش کنند و پیامبر را به عنوان الگویی برای صلح، آزادگی، عدالت و برادری در نظر داشته باشند.

بخشدار مرکزی نیمروز  با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا در جهان چهره مسلمانان را خشن انعکاس دهند، افزود: اقدامات گروه های تکفیری و داعش و نسبت دادن عملیات‌های تروریستی به مسلمانان همه برای از بین بردن صلح‌طلبی، عدالت‌خواهی و وحدت مسلمانان است.

بخشدار مرکزی نیمروز عنوان کرد: باید رویه‌ای در پیش گرفته شود تا این وحدت روز به روز بیشتر شود. مسلمانان در اصول کاملا مشترک هستند و با همین مشترکات می‌توانند در کنار هم با آرامش زندگی کنند. اختلافات جزئی نباید عاملی برای از بین رفتن وحدت مسلمانان شود.

شعیبی اضافه کرد: امروز جو حاکم بر دنیا و تبلیغات به گونه‌ای است که تلاش می‌شود شیعه و سنی در مقابل هم بیاستند اما باید این ترفندها خنثی شود و این هفته نمادی برای رفع این اختلافات است.

مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!