فرماندار ایرانشهر: توجه به روستاییان از اولویت های مهم دولت است

اخبار سیستان و بلوچستان , خبر فوری تاریخ انتشار: 94/08/05 بدون نظر   5267 بازدید

اندازه فونت    
به گزارش پایگاه خبری هامون پرس به نقل از ایرنا: نبی بخش داودی روز دوشنبه در جمع مردم روستای سرکهوران بخش مرکزی این شهرستان افزود: در سال گذشته با هدف توسعه و عمران و آبادی روستاهای شهرستان ایرانشهر بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به دهیاریها اختصاص پیدا کرد که این اعتبار میان ۹۶ دهیاری این شهرستان توزیع شد.

وی نقش شوراهای اسلامی و دهیاریها را در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال برای روستاییان کلیدی و برجسته دانست و بیان کرد: دولت با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها با ایجاد بسترهای لازم تلاش می کند زمینه ایجاد اشتغال و تولید را در روستاها فراهم کند.
فرماندار ایرانشهر گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید افزایش کمک های فنی و اعتباری به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها است که باید دهیاران با همکاری مردم و شوراها نسبت به جمع بندی مشکلات اقدام کنند.
به گزارش ایرنا دراین دیدار جمعی از مردم روستای سرکهوران ضمن تقدیر از خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی، بیکاری و غیراستاندارد بودن تنها فضای آموزشی روستا را از عمده مشکلات این روستا اعلام کردند که فرماندار برای ساخت فضای آموزشی استاندارد قول مساعد داد

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!