فرمانده انتظامی استان: 53درصد جان باختگان در تصادفات در محدوده 30 کیلومتری شهرهاست

اخبار ویژه , خبر فوری تاریخ انتشار: 94/08/18 بدون نظر   6015 بازدید

اندازه فونت    

به گزارش هامون پرس به نقل از ایسنا ، سردار رحیمی در جلسه هم اندیشی فرماندهان پلیس راه و مسئولین اداره راه و شهرسازی که در خصوص راهداری زمستانی انجام شد بیان کرد: ۵۳ درصد جان باختگان در تصادفات در محدوده ۳۰ کیلومتری شهرهاست.

سردار رحیمی افزود: نیروهای راهنمایی و رانندگی و راهور استان آمادگی لازم را برای اجرای طرح زمستانه دارند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: خوشبختانه با نظارت کامل پلیس و همچنین جانمایی دوربین های سرعت سنج، در بحث کاهش کشته های تصادف، جهش ۲۵ پله ای را در بین استان های کشور کسب کرده ایم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: وضعیت محورهای مواصلاتی استان را باید به سمت و سویی ببریم که مردم کمتر دچار حادثه و سانحه شوند و در واقع بتوانیم یک وضعیت مطلوب و در شأن مردم ایجاد بکنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده یک فضای بسیار مطلوب، ایمن و آرامی در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: در بحث استفاده از امکانات IT و الکترونیک در واقع باید برای آن برنامه داشته باشیم چون بسیار می تواند در مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به ما کمک کند.

وی آموزش به رانندگان و ترویج فرهنگ رانندگی سالم را در جامعه بخصوص مدارس یکی از برنامه های اصلی در استان دانست.

سردار رحیمی ضمن بیان اینکه برخورد پلیس با متخلفان رانندگی جدی است افزود: پلیس در صورت مشاهده هرگونه تخلف حادثه ساز بدون هیچ تخفیفی با این افراد برخورد قانونی می کند و خودروی آنها نیز متوقف می شود.

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!