علیم یارمحمدی ؛نایب رییس کمیسیون عمران؛ از امضا کنندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی نبودم

اخبار سیستان و بلوچستان , خبر فوری تاریخ انتشار: 95/09/15 بدون نظر   3808 بازدید

اندازه فونت    

هامون پرس :علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه جزو امضا کنندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی نبودم، اظهار داشت: هر چند که نمی توان از این سانحه به راحت عبور کرد اما نباید برای وقوع هر سانحه‌ای با عجله درباره استیضاح وزرا تصمیم بگیریم.

نماینده مردم زاهدان تاکید کرد: معتقدم برخورد دو قطار سمنان- مشهد و تبریز- مشهد یک سانحه غیر عمدی بوده است که در تمام دنیا از این دست از سوانح در حال وقوع است و چندی پیش هم در کشور آلمان هم سانحه ریلی پیش آمد که منجر به کشته شدن مسافران شد.

نایب رییس کمیسیون عمران با بیان این که سوانح حمل و نقل جاده‌ای سالانه بیش از ۱۶ هزار نفر تلفات می‌دهد اما تا کنون کسی در مجلس به این موضوع اعتراضی نکرده است، گفت: معتقدم با توجه به ورود تکنولوژی‌های جدید، در بحث استخدام افراد در بخش‌های مدیریتی در انواع شقوق حمل و نقل باید گزینش های خاصی انجام دهند. باید افراد دوره های آموزشی را بگذرانند و نظارت جدی بر این موضوع وجود داشته باشد.

وی درباره استعفای پورسیدآقایی، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سانحه ریلی قطار مشهد در ایستگاه هفت خوان یکی از سوانح دلخراش حمل و نقلی بود که معتقدم استعفای مدیر عامل شرکت راه آهن در این شرایط، نشان از مسئولیت پذیری وی داشت و می تواند گوش‌زدی برای سایر مدیران باشد که از تهعدات و مسئولیت اجتماعی غافل مانده اند.

نایب رییس کمیسیون عمران ادامه داد: فردا وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران برای ارائه توضیحات خود درباره دلایل وقوع سانحه ریلی اخیر  و رفع ابهامات حاضر خواهد شد و کمیسیون عمران پس از شنیدن اظهارت آخوندی نظر خود را درباره استیضاح وی اعلام می‌کند.

مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!