دکتر مطهری نژاد،دانش آموختگان دوره متوسطه هنرستان‌ها می توانند متناسب با رشته تحصیلی خود از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ جهت ثبت نام در دوره کاردانی این آموزشکده از طریق سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

اخبار ویژه , پیشنهاد سردبیر , گالری تصاویر تاریخ انتشار: 02/04/21 بدون نظر   203 بازدید

اندازه فونت    
دکتر مطهری نژاد،دانش آموختگان دوره متوسطه هنرستان‌ها می توانند متناسب با رشته تحصیلی خود از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ جهت ثبت نام در دوره کاردانی این آموزشکده از طریق سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

#خبر_هامون،  گفتگوی  اختصاصی خبرهامون  با دکتر محسن مطهری نژاد رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای فرخی سیستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی #خبر_هامون:  دکتر محسن مطهری نژاد رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای فرخی سیستانی زابل در گفتگو با خبر هامون اظهار داشت: دانش آموختگان دوره متوسطه هنرستان‌ها می توانند متناسب با رشته تحصیلی خود از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ جهت ثبت نام در دوره کاردانی این آموزشکده از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای فرخی سیستانی زابل با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی مهارت محور و بر پایه دروس عملی و کارگاهی می باشد افزود: آموزشکده فنی و حرفه ای فرخی سیستانی زابل تاسیس آن از سال ۱۳۸۲ می باشد که در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و در دو جنسیت پسران و دختران دانشجو می پذیرد. در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته های مهندسی برق قدرت، علوم ورزشی، مهندسی حرفه ای کامپیوتر (پسران) و در رشته های کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم ورزشی و مهندسی حرفه ای کامپیوتر (دختران) دانشجو می پذیرد. همچنین در رشته های کاردانی پیوسته گروه پسران در رشته های مکانیک خودرو، الکتروتکنیک (برق صنعتی)، عمران، کامپیوتر (نرم افزار)، تربیت بدنی و حسابداری و در رشته های کاردانی پیوسته گروه دختران در رشته های تربیت بدنی، طراحی دوخت و کامپیوتر (نرم افزار) دانشجو می پذیرد. لازم به ذکر است که در حال حاضر تعداد ۱۲ رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در دو جنسیت دختران و پسران در این مرکز مشغول به تحصیل می باشند.

مطهری نژاد با اشاره به این که رسالت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و آموزشکده فنی زابل زیر مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تربیت نیروی کار ماهر کارآمد و مهارت محور است ادامه داد: از آنجا که۷۰ درصد از آموزش های این دانشگاه، کارگاهی و آزمایشگاهی و ۳۰ درصد دیگر نظری می‌باشد. لذا دانش آموختگان علاوه بر داشتن توانایی علمی، از مهارت‌های عملی و کاربردی لازم نیز برخوردارند و اکثراً در زمینه های مربوط به رشته تحصیلی خود جذب بازار کار می‌شوند. همچنین در این دانشگاه بهترین فرصت برای دانش آموختگان دوره متوسطه فراهم است تا بصورت رایگان در دوره های روزانه این دانشگاه شرکت کرده و بیشترین بهره را برای کسب مهارت و تامین آینده شغلی خود ببرند.

وی در پایان افزود: پیشرفت در جامعه زمانی آغاز می شود که حس مسئولیت و اثر گذاری در تمام افراد جامعه نهادینه شود و این مسیر در آموزشکده فنی و حرفه ای فرخی سیستانی زابل با توجه ویژه به نیاز منطقه و جامعه به تربیت نیروی کار ماهر و سعی در پرورش افراد متخصص و کارآمد برقرار است.

برچسب ها:
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!