اجتماع بزرگ صادقیون در زابل  

اخبار ویژه , گالری تصاویر تاریخ انتشار: 03/02/15 بدون نظر   15 بازدید

اندازه فونت    
اجتماع بزرگ صادقیون در زابل  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی #خبرهامون ، اجتماع بزرگ صادقیون، با حضور جوانان مکتبی و مردم همیشه در صحنه وفادار شهرستان زابل، صبح روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجتماع عزاداران و ارادتمندان ساحت مقدس حضرت امام جعفر صادق ع در محل شبستان اصلی مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی المهدی عج زابل برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در مراسم باشکوه عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح امروز با برگزاری اجتماع عزاداری مردمی در مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی المهدی عج زابل، به عزاداری و سوگواری پرداختند و اوج حزن و اندوه قلبی و باطنی خود در عزای آل الله، و  شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق ع را ابراز نمودند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط حاج حسن جلالی نژاد در بخش پایانی این مراسم معنوی پای سخنان امام‌جمعه زابل حاج آقای عزیزی نشستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی در این مراسم با تشریح گوشه‌ای از تاریخ سیاسی اسلام در دوران امامت و زعامت حضرت امام جعفر صادق ع خاطرنشان ساخت: یکی از ابعاد مبارزاتی وجود مقدس امام صادق ع مبارزه با کسانی بود که دین را تابع هوا و هوس خودشان قرار داده بودند.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه گفت: امروز اگر مکتب تشیع به خودش می‌بالد، و به معارفش افتخار می‌کند، به دلیل مبارزه امام صادق(ع) و شاگردانش است.

امام جمعه زابل افزود: فقه اسلام ناب، اعتقادات اسلام ناب، و سیاست‌های اسلام ناب توسط امام صادق(ع) معین و معلوم و مرزش مشخص شد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط
برترین ها
خبر فوری
دریاچه هامون
رفتن به ابتدای صفحه
همراه؛ خبرهامون با بروزترین اخبار باشید تبلیغات خود را بما سپارید 09020941008 یزدان پناه
error: Content is protected !!